A Mágus.

Hármas pont - A Hatékony Személyiség

A belső imázspont.

Magasabb oktáv: a Mágus

Szent Eszme: Szent Törvény

Szent Út: Igazmondás

Alacsonyabb oktáv: A Hatékony Személyiség

Szenvedély: Fortélyosság

Idealizálás: Sikeres vagyok

Beszédstílus: Propaganda

Csapda: Hatékonyság

Védekező mechanizmus: Identifikáció

Elkerülés tárgya: Kudarc

Dichotomia: Túl-aktív/Fantázia

Példák:

John Kennedy, Jimmy Carter, Paul Newman, Mick Jagger, Teng Hsziao Ping, Julie Andrews, Shirley McLaine.

A hármas a belső imázspont. Ezek azok az emberek, akik elvesztik kapcsolatukat valódi lényükkel, mivel a világ imázsai elcsábítják őket. A félelempontoknál az energiáknak a mentális testbe való szivárgását észleljük. A düh pontoknál a beszivárgás a fizikai testbe történik. A hisztériásoknál a beszivárgás az érzelmi testbe irányul.

Éppúgy, mint a belső dühpontnál, ahol is a düh hiányát láttuk, a belső hisztériapontnál a hisztéria hiánya tűnik fel. Ez az a hely, ahol az önértékelés beszerzése a produkáláson keresztül zajlik. Ezek az emberek hűvös kompetenciát és maximális hatékonyságot manifesztálnak, miközben egy feladatot elvégeznek.

Ezek azok a gyerekek, akik életükben korán rájöttek arra, hogy nem önmagukért szeretik őket, hanem azért a termékért, amit produkálnak. A tehetséges gyerekek, az osztályelsők, a túlteljesítők és a fő mókamesterek gyakran ezen fixáció termékei.

Az Egyesült Államok hármas kultúra, ahol a produkció és a siker imázsa motivál - ezek a kulcsértékek, amelyek működtetik a társadalmat. Miközben a mélyebb érzelmekkel való kontaktust elkerülik, az érzelmi testet termékek létrehozására használják.

Az egyik hármas elmondta azt a tapasztalatát, amely szépségkirálynővé választásával kapcsolatos. Iszonyú energiát és munkát fektetett ebbe. Miután megnyerte a versenyt, és királynői mosollyal integetett körbe a stadionban, megkérdezték tőle, hogy milyen érzés nyerni. Az válaszolta, hogy gyönyörű. Évekkel később elmondta nekünk az igazat. Amit akkor érzett, az egy belső üresség volt. Semmilyen érzés vagy érzelem nem maradt. Az összes érzést felemésztette a termék létrehozása.

A hármasoknak van egy frissen vasalt jellegük. Nincsenek durva, lekerekítetlen szélek. Kívülről minden teljesen rendben van. Ha megismerkedsz egy hármassal, valószínűtlen, hogy az idők során mélyebb rétegekbe jutsz, vagy hogy több értéket fedezel fel. Minden, ami van, azonnal látható a felszínen.

Ők a teljesítők. Joe Montana San Francisco mítikus hős futballistája. Kupákat nyert és milliomos. Jó külsejű, tökéletes felesége van és három, szintén tökéletes gyermeke. Csapattársai szerint mágikus légkör veszi körül a pályán. 86-ban súlyosan megsérült a hátán. Súlyos operáción esett át és azt mondták, soha többé nem játszhat. Visszament futballozni, kockáztatva egy maradandó bénulást kilenc héttel a műtét után. Mikor megkérdezték, hogy miért, azt felelte, aggódott, hogy elveszti állását.

A hármas számára az élet egy rohanás a produktivitás felé. Azonban ha a külső alá nézünk, a túlhajszolástól származó mélységes kimerülést találunk. A hármasok eljönnek terápiába és összerogynak a kimerültségtől.

Amit a hármas úgy él meg, hogy rohan a produktivitás felé, az valójában menekülés az érzés elől. Nem hisznek abban a lehetőségben, hogy szeretik őket. Ehelyett más módon akarják érvényesíteni magukat. Ahelyett, hogy azt mondanák Szeress azért, ami vagyok, a hármas így szól szeress azért, amit csinálok.

Olyan belső állapotuk van, ami hasonló a kerékben rohanó mókushoz. Olyan érzésük van, hogy ők tartják össze a világot. Attól félnek, hogy ha egy pillanatra is leállnak, akkor a világ elkezd rombadőlni.

Ha elmész egy koktélpartira és látsz ott valakit sztetoszkóppal a nyakában, akkor az valószínűleg egy hármas. A hármas már öt percen belül elmondja, hogy mi a foglalkozása, miket csinál. Ilyen vagy olyan értelemben mindig túlteljesítők. Az orvos a koktélpartin, akinek sztetoszkóp van a nyakában, egész életét egy bizonyos imázsnak szenteli. Valószínűleg a megfelelő vidéki klub tagja, Mercedest vezet és 2, 3 gyermeke van.

Az est egy hármas szervezet. Werner Earhardnak spirituális látomása volt, miközben egy nap hazafelé hajtott. Mások ilyenkor kiszállnak és meditálni kezdenek, vagy elmennek Indiába, hogy egy gurut találjanak Werner ehelyett egy sokmillió dolláros vállalkozást csinált. Egy olyan szervezetet, melynek mottója: Egy világ, amely mindenkiért dolgozik. Az est jó hely a hármasok számára, mivel megvilágosodhatsz két hét alatt és nem mulasztasz sokat a munkából.

Gyermekkor.

A hármasok nagyon kis korukban kezdik a produkálást. Gyakran számolnak be arról, hogy 7 éves korukra már felnőttként működtek. Általában 10 éves koruk előtt kezdenek dolgozni és sohasem állnak le. Korán megtanulták a család, gyakran az apa elvárásait és álmait teljesíteni. Gyermekként a teljesítményért jutalmazták őket. A szokásos értelemben véve nem is volt gyermekkoruk. Gyakran számolnak be arról, hogy: A papa elment és én lettem mama férje vagy én neveltem fel öcséimet, hugaimat.

A hármasok általában koránérő gyerekek, akik úgy néznek ki és úgy működnek, mint miniatűr felnőttek. 4-5 éves korukra elvesztik kapcsolatukat mélyebb érzéseikkel. Gyakran tör elő egy infantilis jelleg, amikor az érzelmeket alkohol, kábítószer vagy szex szabadítja fel. Felnőttként korukhoz képest gyakran nagyon fiatalnak tűnnek. Elég gyakran, különösen a szexuális altípus esetében a hármasnak gomb orra, és ránc nélküli, sima arca van. Olyan az arc, mintha nem élnének benne. John Kennedy-nek, Robert Redford-nak, Shirley McLaine-nek és Jimmy Carter-nak klasszikus hármas arca van.

Az imázs, amit produkálnak, a család osztályhelyzetétől és szociális körülményeitől függ. Azt az imázst árulja, termeli, amit a világ elvár.

Gyakran számolnak be gyermekkoruk bizonyos pontjain lázadó magatartásról. Ezek a szakaszok általában nem tartanak túl sokáig. Visszatekintve a hármas gyakran beismeri, hogy a lázadó fázis során is szerepet játszott, azért, hogy a korcsoportja elfogadja.

Szenvedély.

A szenvedélyt, amely a hármas fixációját működteti, fortélynak nevezzük. A fortély nem azt jelenti, hogy ezek az emberek szükséges módon hazugok, bár elég jól csinálhatják ezt is. Inkább azt jelenti, hogy a közönség számára játszanak egy szerepet, miközben tudják, hogy ez a szerep nem igaz, de mégis teljes odaadással alakítják. A pszichés képességük abban nyilvánul meg, hogy tudják, hogyan juthatnak el közönségükhöz. Ha negatív visszajelzést kapnak, a hármasok képesek arra, hogy mondat közben változtassák meg szövegüket.

Idealizálás.

Egy hármas, akit kirúgott a felesége, azonnal odament a főnökéhez és azt mondta: Több pénzre van szükségem, mert mostantól két háztartást vezetünk. Ez egy tipikusan hármas viselkedés. A felbomlott házasságot arra használja, hogy több pénzt szerezzen. Minden úgy alakul, hogy azt mondhatja sikeres vagyok."

Beszédstílus.

A hármasnál ezt propagandának nevezzük. A hármas állandóan azt meséli, hogy milyen nagyszerűen csinálja a dolgokat, vagy elad neked valamit. Egy hármas, mielőtt ismerte volna ezt a rendszert, az egyik workshopon úgy mutatta be magát, hogy nagyon szerencsés vagyok és úgy tervezem, hogy az is maradok. Egy másik New Age-hármas egy workshopon bemutatkozásának első mondatát úgy alakította, hogy mindenki tudomására adja: ő egy sikeres kiadó. Felsorolta az összes, általa kiadott magazin címét, miközben elmondta, hogy a workshoppal az a célja, hogy munkájában még hatékonyabbá váljon. Azt is hallottam, hogy ebédszünetben elismételte magazinjainak címlistáját.

Nagyon gyakran a beszédstílus tolakodónak, vagy türelmetlennek hangzik. A hármasok nagyon törekszenek arra, hogy az alapvonalra állítsák a dolgokat. Ez az A típusú viselkedés otthona. Egyfajta propaganda-érzet sugárzik mindenből, az érzelmi élet ürességével párosulva. Egyszer csak a hármas hazajön tökéletes munkahelyéről tökéletes családjához és azt látja, hogy az asszony és a gyerekek elmentek, és nem tudja, hogy miért. Minden olyan jól ment mondja barátainak. Semmiféle előérzete nem volt arról, hogy valami rossz lenne, a mélyebb érzelmekkel való kontaktus hiánya miatt. Ezek mind felhasználódtak a produkálásra.

Csapda.

A hatékonyság csapdája polifázikus viselkedést hoz létre. A hármasok mindig számtalan feladatot végeznek egyszerre. Miközben vezetik autójukat, a szivargyújtóba csatlakoztatott villanyborotvával borotválkoznak, nyelvlecke kazettát hallgatnak a magnón, beszélnek a kocsiba szerelt telefonon és diktafonra mondanak egy levelet. Amikor egy hármassal beszélsz telefonon, holtbiztos lehetsz benne, hogy közben valami mást is csinál. Általában a vállgödrük alkalmas a kagyló tartására, így közben főzhetnek, vagy listát készíthetnek, vagy bármi mást csinálhatnak. Az egyik hármas mondta el, hogy a fürdőkádban szokott diktálni. Amikor észrevette, hogy vizet kapott a készülék, átváltott hangműködtetésű magnetofonra. A hatékonyság megteremti a könyörtelen kapaszkodás a csúcsra mentalitás lehetőségét is. A hatékonyság nevében a hármas durván elvághat embereket és keresztülgázolhat rajtuk. A könyörtelen kapaszkodás ellentéte is felmerül mint lehetőség. Ha a hajó süllyedni kezd, a hatékony megoldás az, hogy korán le kell lépni.

A hatékonyság valódi csapdája az, hogy a dolgok olyan jól menőnek tűnnek, hogy a hármas fél lefékezni a tempót. Ez más szóval azt jelenti, hogy nem keveredik mélyebb érzelmekbe. Az egyik hármas a workshopon tekintélyes érzelmi munkát követően új érzelmeit úgy jellemezte, mint ez a zavaros kotyvalék. A hármas sokkal könnyebben tud természetéből kicsípni megfelelő emocionális választ, mint befelé fordulni és valami autentikus dologgal előjönni. A hatékonyság azt eredményezi, hogy a valódi érzések felfedezése nem éri meg a fáradozást.

Védekező mechanizmus.

Míg a hármas el tudja érni a tökéletes otthon és család látszatát, gyakran van nehézsége a tartós, mély érzelmekkel. Mivel a védelem az identifikálás, a hármas úgy cselekszik, mint a doktor vagy a futballsztár". A hármas propagálja, amit csinál és azt, hogy milyen nagyon jól csinálja, mintha az, amit csinál, ő maga lenne.

Ez a munkamánia helye. A hármasok azonosulnak munkájukkal. Úgy építik fel életüket, hogy a szerepük azonos velük. Úgy írják át történetüket, hogy mindig ahhoz passzoljon, amit épp csinálnak.

Az elkerülés tárgya.

Amit a hármas el akar kerülni, az a kudarc. Amikor Jimmy Carter leírta az iráni sivatagban bekövetkezett helikopter katasztrófát, amely túszul ejtett követségi emberek megmentési kísérlete volt, ezt korlátozott siker-nek nevezte. A kudarc hiányzik a hármas szótárából. Ha valami rosszul kezd menni, kivágja magát és lelép. A hármas általában számtalan nyitott lehetőséget hagy magának. Egyszerre huszonöt megoldás jár a fejében, míg ha valamely területen kudarc mutatkozik, azonnal másfelé tolja el energiáit. Ezek az emberek nagyon gyorsak. Ez a túlélő igazi otthona, mivel az alapvonal állandóan a fejükben van. Az alapvonal, a mérce az eredmények elérése.

Dihotómia.

Azok a hármasok, akik nem túl produkálók, fantáziálnak a túltermelésről. Ez azt jelenti, hogy akik aktívan nem vesznek részt az életben, fantáziálnak következő nagy húzásukról. Ha azt látod, hogy egy hármas abbahagyja a munkát, abban a pillanatban, ahogy leáll, elkezd arról ábrándozni, hogy hogyan lehetne még jobban csinálni. Ezek az emberek nagy vizualizálók.

Ritkán jönnek terápiára, mivel a dolgok mindig nagyon jól mennek. De ha mégis jönnek, a felszínen nézve gyorsan sikeres kliensekké válnak. Csupán a gyors sikert eredményező, rövidtávú terápiák érdeklik őket. Mivel új lehetőségekről fantáziálnak és vágynak a hatékonyságra, előbb lelépnek, mielőtt az érzelmek mélyére jutnának.

Altípusok

Önfenntartó: Biztonság.

Ez azt jelenti, hogy azért érzed biztonságban magad az életbenmaradással kapcsolatban, mert vagyontárgyakat birtokolsz. Ezek azok az emberek, akik tulajdonosok. A tárgyak önmagukban mindig jól ismert márkanevek, hatalmat rejtenek funkciójukon túl is. Aki kitalálta, hogy a márkajelzést, a cimkét a ruhákra kívülről kell rávarrni, világos módon egy hármas marketing zseni volt. A tárgyak, amelyek egyértelműen kifejezik a tulajdonosok pozícióját és társadalmi helyzetét a közönség számára, hármas stílusra, önfenntartó altípusra vallanak. Az önfenntartó hármas mély biztonságot szerez azzal a tudattal, hogy ő a legjobb.

Szociális: Presztizs.

Az, hogy ez a hármas stílus milyen, a név elárulja. Ezek a csatlakozók. A New Age körben ezek azok a hálózatépítők, és azok az emberek, akik workshopokat vezetnek arról, hogy hogyan kell hálózatot kialakítani. A hagyományosabb szociális körökben gyakran találsz politikusokat, akik szociális hármasok. Ezek a személyek a megfelelő klubhoz tartoznak és szerepelnek a lapok szociális ügyekkel foglalkozó hasábjain. Az egyik szociális hármas ismerősünk egy tévéállomás közönségrészlegén dolgozik. Publicitás és média - hármas specialitások. Egy alkalommal felhívták és megkérdezték tőle, hogy szeretne-e együtt ebédelni egy éppen oda látogató hírességgel. Azt mondta, hogy bár éppen most jött vissza az ebédlőből, szívesen beleegyezik. Később elmesélte, hogy egyetlen szót sem hallott abból, ami az ebéd során elhangzott, mivel egész idő alatt szorgalmasan listát készített a fejében mindenkiről, akit ebéd után rögtön fel fog hívni. Az az idea, hogy elmeséli barátainak, kivel ebédelt, sokkal izgatóbb volt számára, mint maga az ebéd.

Szexuális: Maszkulin/Feminin.

Amikor a fortély a szexuális ösztönbe szivárog, akkor ezt maszkulin/femininnek hívjuk. Ez azt jelenti, hogy fel kell venni azt a megjelenést, amiről a társadalom azt mondja, hogy tökéletes férfi, vagy tökéletes nő, és eszerint kell viselkedni. Gyakran egy jólfésült playboy-kinézet adódik ebből. Ez aztán könnyen tűnhet száraznak, vértelennek. Néha kemény, csillogó törékenység jellemzi. Úgy tűnik, mintha a hármas épp csak egy szerepet játszana.

Hollywood a szexuális hármasok otthona. A vezér férfi és nő tökéletes imázsának tündöklő megformálása számtalan szexuális hármasból csinált milliomost.

A szexuális hármas a szociális osztály és a társadalmi elvárások kontextusán belül nyilvánul meg. Ismerünk egy nőt, egy szexuális hármast, aki munkásosztályba tartozó családban nőtt fel. Hatéves korában kezdett varrni. Emellett gondozta öccseit és szabad idejében gyerekre vigyázott. A varrógép termelésszimbólum lett számára. Tinédzser éveitől a saját és családja ruháit ő varrta. Amikor férjhez ment, a férje ruháit is. Tökéletes feleség-modellé vált, mármint a saját elképzelései szerint. Gondosan vásárolt, minden pennyt megtakarított. Amikor Kaliforniába költözött és új férjre tett szert, új elvárások jelentkeztek. Férje azt várta, hogy menjen állásba, legyen független. Bodyworker lett és egy kiképző csoport vezetője. Ő volt az első a családjából, akinek saját hitelkártyája lett. Azt az imázst teremtette meg, amit új partnere elvárt tőle.

Mick Jagger egy olyan szexuális hármas, aki tökéletesen tükrözi a drogos szubkultúra külsejét. Negyvenes éveit tapossa és mégis úgy néz ki, mint 20 éves korában. Produkált, írt és énekelt: 25 éven át évente egy listavezető nagylemezt. Újabban blues-okat énekel és egy kicsit változott. A hármasok szeretnek egyhén eredetinek tűnni az elfogadott tartomány középső részén. Ezért aztán hármastól ritkán látni igazi művészetet. Ők inkább a népszerűséget hajtják. Néha hiányzik a lélek a dolgaikból, de általában jól meg vannak csinálva.

Példák:

Shierley McLaine filmsztárként sikeres karriert futott be. Egy szép napon egy akupunkturás kezelés során testen kívüli tapasztalata volt és bestseller könyvet írt róla. Ezt követően spirituális látomásai voltak, hasonlóan sok más emberhez. Ezeket, valamint Peruba tett utazását arra használta, hogy bestseller könyvet és tévésorozatot csináljon belőle. Most workshopokat vezet telt ház előtt, szerte az egész országban.

Paul Newman korosztályának egyik nagy filmsztárja. A pasasnak jó külseje van, amit hatvanas éveire is megőrzött, extrém módon egészséges, nagyszerű felesége van, színészként teljes elismerésnek örvend. Emellett sikeres salátaöntet és spagettiszósz hálózatot működtet. Bármihez is nyúl a hármas, az sikeres lesz.

Magasabb oktáv.

A magasabb oktávban a hármas a mágus. Az Utat Igazmondásnak nevezzük. Miután felismeri a kozmikus törvényt és a világ törvényét, amely nagyobb, mint ő maga, a hármas végül ellazíthat. A törvény nem más, mint annak a felismerése, hogy a világ nem áll meg, ha a hármas leáll.

Az elveszett gyermek megtalálásának elkezdése egy lassú, fájdalmas folyamat az úton. A hármas megmentése az lehet, hogy képessé válik az érzésekkel kapcsolatos igazság elmondására és az érzések felfedezésére bármilyen borzasztóak is lehetnek azok. A hármasnak meg kell találnia az elveszett gyermeket és lassacskán valódi személlyé nőnie.

Ezen folyamat során a hármas mágussá válik. Ezt követően nem a szociális imázsok kiárusításában arat sikert, hanem a belül manifesztálódó kozmikus törvények mélységes tükröződésében.

Kérdések a hármas ponthoz.

1. Természetednél fogva jó szervező vagy?

2. Gyakran veszed azt észre, hogy számtalan dolgot csinálsz egyidejűleg?

3. Természetedből adódóan készítesz listákat és rangsorolod terveidet?

4. Úgy gondolod, hogy könnyű sikert elérni, ha jól fogsz a dolgokhoz?

5. Jó csapatjátékos vagy?

6. A sikeres imázs megtervezése elsődleges fontosságú számodra?

7. Észleled azt, hogy túl vagy terhelve, rengeteg tervvel?

8. Könnyűnek találod azt, hogy célokat tűzz ki és aztán teljesítsd őket?

9. Könnyen elveted valamely tervedet, ha úgy találod, hogy ez a hatékony lépés?

10. Meglepnek néha a körülötted levők érzelmei?

11. Van olyan érzésed, hogy a világ egy színpad és te egy maszk mögött játszol?

12. Nehézséget okoz néha elkülöníteni, hogy mi vagy te és mi a maszk?

 

 

bevezetésmozgások

 haza      Publisher: Sipi46   Budapest. Web mindenes: Sipi